• وبلاگ : .:: دستخط هاي يک عدالت خواه ::.
  • يادداشت : احمد شريعت بازداشت شد!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام و خسته نباشيد
    سايت عالم پرور به نشاني www.alemparvar.ir توسط حجت الاسلام فاطمي پور راه اندازي شد.
    اين سايت به منظور تلاش براي هماهنگي و همدلي هرچه بيشتر وبلاگنويس هاي حامي دولت عدالت محور تلاش ميکند.
    پس از ورود و عضويت در سايت، لينک وبلاگ شما در کنار لينک بقيه وبلاگنويسان قرار خواهد گرفت و ليست همه وبلاگنويسان احمدي نژادي به صورت يکجا در دسترس همگان قرار ميگيرد.
    از آنجايي که آگاهي از به روز شدن همه وبلاگنويسان با توجه به اينکه سرويس دهنده هاي وبلاگ مختلف هستند و برخي نيز سايت مخصوص دارند کاري سخت و وقتگير است، اين سايت در نظر دارد براي هماهنگي هرچه بيشتر و جلوگيري از اتلاف وقت وبلاگنويسان و خوانندگان آنها صفحه اصلي سايت را اختصاص به وبلاگهاي به روز شده قرار دهد.
    به اين صورت که هر کس در وبلاگ خود پست جديدي قرار داد، در قسمت "فرم گزارش" سايت اين موضوع را عنوان ميکند و در اسرع وقت نام وبلاگ، نام نويسنده و عنوان مطلب وي در ستون وبلاگهاي به روز شده قرار خواهد گرفت. بدين ترتيب به جاي وقت گذاشتن براي اطلاع دادن به تک تک دوستان با اين روش تمامي خوانندگان و وبلاگنويسان از به روز شدن وبلاگ وي مطلع خواهند شد.
    همينطور افرادي که مايل به مطالعه پستهاي جديد وبلاگنويسان هستند با اين روش بدون سر زدن به تک تک وبلاگها و صرفا با سر زدن به اين سايت از ليست وبلاگهاي به روز شده مطلع خواهند شد.
    اين ليست به ترتيب زماني به روز شدن پستها مرتب ميشود.
    خواهشمنديم از آنجايي که اين سايت به همدلي و همکاري بيشتر وبلاگنويسان منجر ميشود و باعث بهتر ديدن مطالب آنها نيز ميشود در معرفي اين سايت به بقيه دوستان و وبلاگنويسان تلاش لازم را مبذول داشته و باعث تقويت جبهه حاميان رسانه اي دولت شويد.
    باتشکر