سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دوستی ات را محبوب ترین چیزها نزدم گردان . ترس از خودت را ترس بارترین چیزها برایم قرار ده و با شوق دیدارت، نیازهای دنیا را از من ببُر و هر گاه چشمْ روشنی اهل دنیا را از دنیایشان قرار دادی، چشمم را با عبادتت روشن کن . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
چگونه به آیت الله مصباح اعتماد کنیم؟

سوال مهمی که برای بنده ایجاد شده است آن است که با توجه به چرخشهای 180 درجه ای حضرت آیت الله مصباح یزدی طی چند سال، چگونه باید امسال به ایشان اطمینان کرده و به کاندیدای پایداری رای بدهم؟

سخنان ایشان در سال 84 در تمجید از احمدی نژاد در حدی بوده که از اذهان فراموش نشود. به عنوان مثال ایشان فرموده بودند: "دیشب یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل کرد: قبل از برگزاری مرحله اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم، ایشان گفت نگران نباشید، احمدی نژاد رئیس جمهور می شود. ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیا، پیش از نیمه شب به خواب می رود. در خواب به او ندا می شود که بلند شو برای احمدی نژاد دعا کن، وجود مقدس ولی عصر(عج) دارند برای احمدی نژاد دعا می کنند."

حال برای بنده بسیار جای سوال دارد که چگونه امام زمان(عج) برای کسی دعا میکند که به گفته حضرت آیت اله بزرگ ترین خطر برای اسلام، ماسون، یهودی، بهائی و ... است.

ایشان در سال 84 فرمودند: "بنده به هیچ کس - حتی به خانواده خودم - نگفته ام که به آقای احمدی نژاد رای بدهید یا برای ایشان تبلیغ کنید. این هم به سبب تعهدی بوده که از آن جریانات قبلی انتخابات داشتیم که من کسی را معرفی کرده و بعد پیش خودم تعهد کرده بودم که دیگر کسی را معرفی نکنم"

همچنان که ایشان به گفته خودشان به دلیل اتفاقاتی که در گذشته افتاده با خود عهد بسته بودند که از هیچ کاندیدایی حمایت نکنند ( که تا قبل از انتخابات 84 هم حمایتی از احمدی نژاد نکردند) ولی چه شده است که امسال دوباره لنکرانی را به عنوان اصلح انتخاب فرمودند؟ از کجا معلوم لنکرانی 8 سال دیگر "باب" سوم (چون دوم آن که احمدی نژاد است!)، یهودی، بزرگترین خطر برای اسلام و ... نشود؟

لطفا کسی مرا راهنمایی فرماید...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/2/3:: 1:36 عصر     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها