سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
محمود کریمی!

شنیدم که حاج محمود کریمی تصادف کرده! بعضی ها میگن تو محرم و صفر نمیخونه و بعضی ها میگن...

اما ای کاش حاج محمود اون تهمت ها و اهانت ها رو به رئیس جمهور تو اون شعر موهن نمینوشت تا  هنوز هم با شور و حال میرفتیم پای روضش


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/8/2:: 1:39 عصر     |     () نظر
 
مجلس محترم! شرمت باد...

مقام معظم رهبری امروز در سخنانی عمل نشدن به دستورات معظم له برای مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی را موجب بروز فساد اخیر دانستند و بر لزوم پیگیری جدی این ماجرا تاکید کردند.
در فرمان 8ماده ای ایشان تاکید شده بود که هر 3 قوه باید برای مبارزه با فساد تلاش جدی نمایند و خصوصا به وظایف
سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و وزارت اطلاعات تاکید شده است.
هر چند مقام عظمای ولایت امروز به کم کاری 3قوه در خصوص اجرای فرمان 8ماده تاکید کردند اما نگاهی به سخنان ایشان نشان میدهد که ایشان از عملکر قوه مجریه در این خصوص رضایت بیشتری دارند.
دلیل آن هم برخی سخنان ایشان در مورد عملکرد دولت است که به عنوان نمونه در سخنانی خطاب به دولت فرمودند:

مقابله‌ى با فساد خیلى کار سختى است. یک وقتى بنده گفتم که این اژدهاى هفت سرِ فساد را به این آسانى نمیشود قلع و قمع کرد؛ خیلى کار سختى است. نه اینکه حالا بگویم قلع و قمع شده؛ نخیر، الان هم قلع و قمع نشده؛ لیکن جرأت مقابله‌ى با آن هست. خب، وقتى که اجزاء مجموعه، خودشان آلوده‌ى به فساد نباشند، طبعاً جرأتشان بیشتر است. بسیارى از مجموعه‌هاى قبلى هم حقیقتاً پاکیزه بودند - یعنى آلودگى نداشتند - اما بالاخره جرأت در مقابله‌ى با فساد یک امتیازى است که در شما هست      .

 بدون شک چنین سخنانی را در خصوص هیچ کدام از نهادهای دیگر پیدا نخواهیم کرد و این نشان از آن دارد که مجلس و قوه قضائیه در مبارزه با فسار سهل انگاری بیشتری کرده اند.

اما جالب آن است که مجلس نسبتا محترم بازهم دست پیش را گرفته و امروز شکایتی از رئیس جمهور را در خصوص فساد اخیر مطرح کرده است.

مجلس شورای اسلامی به جای آنکه در مقابل مردم شرم سار باشد که چرا به گفته مقام معظم رهبری به وظیفه نظارتی خود عمل نکرده و موجبات بروز این فساد را ایجاد کرده است، بازهم نوک پیکان بی شرمی خود را به سمت دولت و رئیس جمهور نشانه رفته است.

مجلسی که طرح نظارت بر عملکرد خود را به ماه ها آخر عمر خود موکول کرد تا برخی از نمایندگان هر غلطی که میخواهند بکنند و آب از آب تکان نخورد.

شرمتان باد ای خائنین...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/7/11:: 6:13 عصر     |     () نظر
 
احمدی نژاد، مرد دوچهره؟

این روزها خیلیها به در و دیوار میکوبند تا ثابت کنند احمدی نژاد دارای 2 چهره است و یک احمدی نژاد 84 داریم و یک احمدی نژاد 90!
اما حقیقت آن است که این افراد از روز اول هم (یعنی 84) اعتقادی به تفکرات احمدی نژادی نداشتند و فقط سفره ای را پهن شده میدیدند که باید بر سر آن بنشینند و سهم خود را ببرند.

یک نمونه از آنها نمایندگان مجلس هستند. در مجلس هفتم تا آنجا که من در خاطر دارم فقط 2 نماینده زن _ فاطمه آجرلو و یک نماینده دیگر _ حامیان واقعی این تفکر بودند و روز و شب برای آن زحمت کشیدند و بقیه در بهترین حالت سکوت را پیشه کردند. اما خیلی از آنها که در مجلس هشتم نیز هستند خود را نمادی از اصولگرایی میدانند و معتقدند که احمدی نژاد 84 تغییر کرده است. اینها همان خوش چهره ای هستند که بعد از انتخابات به دلیل سهم نرسیدن به وی به مخالفان جدی دولت تبدیل شد و تنها فرق اینها با خوش چهره آن است که وی همان ابتدا به طبل مخالفت کوبید و اینها با چند سال تاخیر.
به عبارتی آنان که الان زیر علم احمدی نژاد 84 سینه میزنند همان ها هستند که در آن زمان سر سفره هاشمی تناول میکردند. ابنها از همان اول هم اعتقادی به منش احمدی نژادی نداشتند و ندارند. اما حال که فضا به مدد کذابین و بی تقوایی های رسانه ای غبار آلود شده، خود را ملتزم به مبانی احمدی نژاد 84 نشان میدهند و فریاد میکنند وا احمدی نژادا !


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/7/11:: 8:46 صبح     |     () نظر
 
رسانه، دروغ، تقوا!

چند وقتی هست که دیگه سعی میکنم تا حد ممکن خبر نخوانم و خبر ندانم. زمانی بود در میان این همه کذاب و دروغگو به رجا نیوزی دلخوش بودیم که دیگر ان هم از دست رفت...
انقدر دروغ و مزخرفات از دولت تحویل مردم میدهند که جز خون دل خوردن، چیزی از خبر خوانی نصیبمان نمیشود.

بازهم تاکید میکنم این اهالی رسانه امروزی، تنها چیزی که ندارند تقوا و اعتقاد به جواب پس دادن است!

در این فضای دروغ پردازی، دیگر حوصله نوشتن هم ندارم...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/7/7:: 9:40 صبح     |     () نظر
 
برادر سید نظام الدین! لطفا تقوا داشته باشید...

چند وقتی بود که خبری از مشایی در رسانه ها نبود و شاید دلیل آن هم عدم حضور نزدیک وی در کنار احمدی نژاد در چند وقت اخیر بود. خب به نظر میرسید فضا کمی آزام شده و برخی رسانه ها از جمله فارس، جهان، الف، مشرق و خیلیهای دیگر موضوعی برای ایجاد آشوب رسانه ای ندارند.
اما این آرامش نسبی زیاد طول نکشید و روز گذشته فارس از لابلای این همه اخبار مهم روز، حاشیه نگاری یکی از خبرنگاران خود را از سفر رئیس جمهور به "دوشنبه" که در ان چند خطی هم از اسفندیار نوشته شده بود را بر روی صفحه اول و پیشخوان خود قرار داد تا اعلام کند حتی اگر مشایی در اتاق منزل خود هم باشد باز باید مورد هجمه باشد!به این تیتر دقت کنید: مشایی: نترسید؛ سوئیچ هواپیما دست من است!  دوستان حتما میدانند که باید اخبار مهم و دست اول از هرکدام از سرویس ها در صفحه اول قرار گیرد مگر آنکه هدف دیگری در کار باشد! در متن خبر هم ذکر شده است که مشایی خیلی تلاش کرد حاشیه ساز نشود، اما کسانی که فی قلوبهم مرض هستند میگردند و کوچکترین چیزی را برجسته کرده تا مبادا فضا مقداری آرام بماند و با استفاده از نام مشایی آب را گل آلود کنند تا هر ماهی که دلشان خواست از آب بگیرند.
خدا میداند که اینها در انعکاس برخی اخبار خود، تنها چیزی که مد نظر نمیگیرند تقوا است...

برادران فارس! اتقوا الله...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/6/14:: 8:53 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها