سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسود را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
تمرکز وزیر مورد حمایت رجانیوز بر چیست؟

بعد از سخنان دکتر احمدی نژاد در جمع مردم مشهد مقدس که در آن با یادآوری التهاب بازار ارز و سکه در اواخر سال گذشته، به ضعف دستگاه اطلاعاتی اشاره شده بود، سایت رجانیوز به دفاع تمام قد از وزارت اطلاعات برآمد.

دکتر احمدی نژاد در جمع زائرین حرم رضوی گفته بود: "برخورد قاطعانه نیازمند اطلاعات دقیق و جزیی است که در زمان مناسب باید در اختیار    دولت قرار داشته باشد، گفت: متاسفانه در این زمینه دست دولت خالی بود، چرا که با وجود حضور تعداد زیادی عناصر اطلاعاتی هوشمند در کشور، بدخواهان در مقدمه و ابتدای توطئه خود با طراحی موضوعاتی فرعی، کذب و دروغین، ذهن و اندیشه عناصر اطلاعاتی کشور را به مسائل ساختگی معطوف کرده و غفلتی ایجاد کردند تا توطئه خود را اجرا کنند."
سایت رجا نیوز هم در پاسخ به این سخنان رئیس جمهور محبوب در خبری سطحی نوشت: "جمع کردن دلال‌های چهار راه استانبول تهران و کنترل امنیتی صرافی‌های محدود این منطقه یقیناً در مقایسه با پروژه‌های پیچیده‌ای که وزارت اطلاعات در سال‌های اخیر با موفقیت اجرا کرده، مانند شکار ریگی، شناسایی و بازداشت سرشبکه‌های جریان فتنه و مهار امنیتی این جریان، پروژه‌های متعدد نفوذ در ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی غرب، برخورد با حجم انبوهی از شبکه‌های هرمی و... بسیار ساده بود.

اولا باید به نویسنده خبر سطحی رجانیوز یادآوری کنیم که دلال های چهارراه استانبول خرده دلالانی هستند که که مطمئنا مقابله با آنها وقت و توجه زیادی نمیخواهد، اما مقابله با دلالان گردن کلفتی که با استفاده از رانت و فشار سیاسی بازار را ملتهب کردند (مانند سهرداری تهران) نیازمند هوشمندی اطلاعاتی است که متاسفانه پرداختن به موضوعاتی مانند جریان موهوم انحرافی وقتی برای تمرکز بر آن برای عزیزان اطلاعات نگذاشت.

و نیز متاسفانه باید باور کنیم که تغییر وزیر اطلاعات در سال گذشته که با هیاهوی ناجوانمردانه رسانه هایی مثل همین رجانیور همراه بود، بدون دلیل نبود و شخص مصلحی هم میدانست که مجموعه تحت مسئولیت وی دیگر کارایی لازم را ندارد.

سند این سخن نیز ترور ناجوانمردانه شهدای هسته ای است که در طی سال گذشته وزارت اطلاعات تمرکز خود را بر روی جریان انحرافی که زاییده رسانه های قدرت طلب است گذاشت تا شاهد از دست دادن بهترین دانشمندان کشور باشیم.

نکته جالب آن بود که که وزیر اطلاعات در موارد متعدد اعلام کرد که "بیگانگان بارها تهدید به ترور دانشمندان کشور کرده اند" و این یعنی علی رغم این تهدیدات، مجموعه تحت مدیریت مصلحی وقت خود را صرف حاشیه کرد. شهادت بهترین فرزندان ایران اسلامی در دوسال اخیر سند محکمی است از بی نظمی و سردرگمی وزارت اطلاعات در این سالها. هرچند کسی منکر قدرت و توان اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) نیست و دستگیری ریگی، آزادی دیپلمات ها در پاکستان و آزادی امیری از چنگال تور اطلاعاتی سیا نمونه هایی از این توان است، اما بدون شک مدیریت غیر صحیح و سیاسی در این وزارت توان این عزیزان را خواهد گرفت.

و  در آخر رجانیوز پاسخ دهد مگر حفاظت از دانشمندان هسته ای، سخت تر از دستگیری ریگی بود که که با سهل انگاری وزیر مورد حمایت این سایت، شاهد شهادت این عزیزان بودیم؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/2/23:: 1:11 صبح     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها