• وبلاگ : .:: دستخط هاي يک عدالت خواه ::.
  • يادداشت : آقاي خاتمي سلام!
  • نظرات : 5 خصوصي ، 13 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اكبر 
    خودتون رو فريب ندين
    + زهرا قوام 

    سلام

    نوشتتون خيلي زيبا بود

    متشكرم

    برخي از دوستان مي گويند مگرخاتمي چه گلي به سر کشور ما زد؟
    من مي گويم سيد محمد خاتمي در حالتي که تمام کاستي ها را داشت و حتي در برخي از برهه هاي زماني متهم به کندروي هم بود که در برخي حق با مردم بود و در برخي حق با خاتمي اما در کل خاتمي خيلي خدمت به اين کشور کرد.
    درسته خاتمي برايندي از خاسته هاي ان زمان مردم بود اما باز شخصيت وجودي اين فرد هم بايد در نظر گرفت وگرنه چگونه مي توان تصور کرد مثلا آقاي ناطق نوري و يا ري شهري امير کبير شود و يا آقاي سرباسچي مصدق زمان اما خاتمي توانست که مصدق و امير کبير زمان خود شود.
    امروز حتي با در نظر نگرفتن تمام خدمات سيد محمد خاتمي و جلوه دادن تمامي ايرادها و کمبود هايش اما از اين نمي توان گذشت که تنها گزينه اي که مي تواند اراي مردم را براي بر کنار کردن دولت نهم بسيج کند همين فرد هست
    و السلام
    سلام
    وبلاگم افتتاح شد
    20 پله ( وبلاگ علمي و فرهنگي و اجتماعي و سياسي و يکمي عشقي)
    من لينکت کردم اما اگه نخاستي لينک نکن .
    من فكر نمي كنم اينطوري باشه...بايد شرايط رو سنجيد.بايد مرد رو از نامرد تشخيص داد....البته بهترين كار خاتمي نيومدن با اين شرايطي كه هست خاتمي نمي تونه كاري بكنه

    هميشه ضد تبليغ بيشترين سود را براي افراد دارد 5 پست آخر شما

    1- آقاي خاتمي سلام

    2- عزت يا ذلت مسئله اين است

    3- مهر و باز هم تغيير ساعت

    4 - ليالي قدر

    5- خاتمي خدا كند كه بيايي

    با ديدن اين پست ها پي به مظلوميت بيشتر دولت ميبرم شما خود نوعي تبليغات براي افراد ضد دولت ميكنيد شما حتي يك پست را به عملكردو كارهاي دولت آقاي احمدي نژاد اختصاص نداديد و فكر ميكنم بيشتر دنبال كل كل هستيد ((هر كس به طريقي دل ما ميشكند بيگانه جدا دوست جدا ميشكند بيگانه اگر ميشكند حرفي نيست از دوست بپرسيد كه چرا ميشكند))

    ياعلي

    پاسخ

    سلام محمد. ديدي كه! تو آخرين پست هم نوشتم چقدر خوب من و امثال من رو وارد ستاد انتخاباتيه خودت كردي...
    + محصصي 

    روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: طي بخشنامه‌هاي شماره 54435/100 مورخ 19/4/86 سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و 155846ح/د مورخ 2/5/86 وزارت بهداشت عدم اعتبار مدرك تحصيلي دانشگاه هاوايي اعلام شد

    متن بخشنامه وزارت بهداشت بدين شرح است:
    در اجراي دادنامه قطعي شماره 201 مورخ 20/3/86 صاده از شعبه سيزدهم ديوانعالي كشور داير بر تعطيلي شعبه مركزي دانشگاه هاوايي و كليه شعبات آن در سراسر كشور و اعلام اين امر كه بهره‌برداري از مدارك تحصيلي مرتبط در فرآيند تخصيص و ارتقاء شغلي فاقد ارزش علمي و استخدامي است و دستگاه‌هاي اجرايي موظف مي‌باشند پيگيري لازم را درخصوص اعاده تاثير انجام دهند، مقتضي است چنانچه اقدامات استخدامي و اداري در ارتباط با ارزشيابي مدارك مذبور صورت گرفته ضمن اقدام عاجل در ابطال كليه موارد، مزايا و ساير وجوهات احتمالي پرداخت شده به بيت المال اعاده گردد

    http://publicrelations.tums.ac.ir/news/detail.asp?newsID=4710

    برادر عزيزم. بخشنامه بالا آخرين بخشنامه اي است كه در مورد دانشگاه كذايي هاوايي صادر شد كه در آن تاكيد بر بي ارزش و بي اعتبار بودن مدارك آن دانشگاه از نظر علمي شده است . مسلما اين قضيه با جعل مدرك و سند مغاير است

    پاسخ

    سلامبرادر من مهم بي اعتبار بودن مدرك هستش و مهم اعطاي مدرك بدون مجوز! البته آقاي كردان هم به خاطر قصور و اعتماد بي جا اشتباه كرده است. اما در مورد موضوع دوم چه طور؟ كردان به اشتباهش اعتراف كرد و يا آقايان پا فشاري به اشتباه كردند و حتي نذاشتن دادگاه به صورت علني و درست برگزار شود؟
    + محصصي 

    سلام اخوي

    اطلاعاتت کامل نيست. براي آشنايي دقيق با قضيه هاوايي ميتوني از سايت زير استفاده کني. اگه فيلتر بود از فيلتر شکنهاي داخل وبلاگم استفاده کن:

    http://www.hadeseh.com/b/archives/008255.php

    سلام ممنونم كه به وبلاگم سرزديد. موفق باشيد.

    غريب آشنا:

    سلام
    آخرين پستت کامنت نذاشت به همين خاطر اينجا مينويسم.
    اخوي يادتون نرفته که خيلي از برادران اصلاح طلب مدرکشون از هاوايي بود. هاوايي هم دقيقا همچين حالتي داشت با يه فرق که به تعداد نفرات بيشتري مدرک داده بود!
    مرتضي حاجي و ... رو که يادتون هست؟!
    --------------------------------------------------------------------------------------
    پاسخ محصصي:
    سلام برادر بزرگوار
    کسي مسئله دانشگاه هاوايي را تاييد نکرده و آن هم زشت بود ولي دو تفاوت عمده با مسئله آکسفورد داشت:
    1-دانشگاه هاوايي در ابتدا مورد پذيرش سيستم نظام آموزش عالي ايران بود(يعني قانوني بود) و به همين علت مراجعه کنندگان با واريز پول چند واحد دانشگاهي را پاس ميکردند و مدرک ميگرفتند. ولي آنقدر کيفيت و محتواي واحدها و تعداد آن از نظر علمي بي ارزش بود که اين دانشگاه و شعبه هايش غير قانوني اعلام شدند و به دنبال آن تمام کساني هم که به همين صورت مدرک گرفتند مدارکشان بي اعتبار خوانده شد(مسئله جعل و فريب نبود)
    2-فارغ التحصيلان دانشگاه هاوايي!!! هرگز عناد و اصرار و پافشاري بر سر اين قضيه ننمودند و هرگز کسي را آن هم از طريق وزارت خانه و يا سازمان زير نظرشان (که جزيي از بيت المال و عام المنفعه است نه ملک و رسانه شخصي) تهديد نکردند و اصولا اشتباه خود را در همان ابتدا پذيرفتند که اين حرکتشان با اعمال وقاحت آميز عيوض علي کردان و رحيمي و... 180 درجه اختلاف دارد.
    پاينده باشي
    ياهو

    پاسخ

    سلامتا اونجايي كه بنده اطلاع دارم هاوايي از اولش هم مجوزي نداشته. در ثاني ايني كه شما گفتين دقيقا عكسش صادقه! كردان بعد از مطمئن شدن به اشتباهش نامه اي نوشت و اعتراف كرد كه اشتباه كرده! اما آقاياني كه از هاوايي مدرك گرفتند نه تنها اعتراف نكردند بلكه به قدري در روند برگزاري دادگاه خلل ايجاد كردند كه كه هنوز هم حكم مشخصي براي ان ثادر نشد. البته چند بار حكم هاي دره پيت صادر شد اما هنوز... موفق باشيد.
    برادر من چرا مغلطه مي‏كني؟ در اين شهر 10 ميليوني تهران چند ماشين وجود دارد و چندتاي آن از طريق خريد قسطي بخ وجود آمده؟ فيش حقوقي معلمان و كارگران را گويا تا به حال نديده‏يي! عيبي ندارد باز هم سوال خودم را با جواب تو يكي مي‏كنم با ماهي يك ميليون درآمد يك زوج جوان چند سال آينده مي‏توانند صاحب خانه باشند؟ به نظرت اصلن ممكن است؟ در ضمن آن‏هايي كه مي‏بيني شمال مي‏روند و ماشين‏هاي آنچناني دارند تنها 10 درصد جمعيت اين كشور را تشكيل مي‏دهند. اگر آمار بنابر سرانگشتي حساب كردن باشد مي شود اين كه اين ده درصد از جمعيت تهران مي‏شود 1 ميليون نفر. حساب كن نصف اين جمعيت كه هيچ يك چهارم اين جمعيت بخواهد برود شمال كشور براي تفريح. مي شود 250 هزار نفر در جاده‏ي 9 متري تهران شمال. حتمن ترافيك مي‏شود نه؟ عزيز من شوخي نكن واقعيات را جواب بده. اين آمار بانك مركزي جمهوري اسلامي است كه خبر از فقر 14 ميليوني مي دهد
    پاسخ

    برادر من سلامظاهرا شما تا به حال در جاده قدم نگذاشته ايد. شما فكر ميكني در تهران فقط 1 ميليون ماشين وجود دارد؟ يه كم با چشم باز نگاه كن! من خودم از جامعه فرهنگي كشورم و فيش حقوقي آنها را به خوبي ديده ام. در پست قبلي هم نوشتم كه اگر كسي داراي قسط زياد هست لزوما فقير نيست و حتي شايد سرمايه دار باشد. كسي كه زندگي نسبتا خوبي نداشته باشد به اين فكر نميافتد كه ماشين قسطي بخرد! هرچند قرار نيست در يك كشور همه داراي ماشين باشند! به هر حال وجود قسط خود نشاني از وضع نسبتا خوب فرد هست. راستي خوبه يه سري به جاده هاي كشور در روزهاي تعطل بزني تا ببيني چند نفر به مسافرت ميروند. مويد باشيد!
    + يه نفر 
    مرگ بر عبا شكلاتي منافق...!
    + سيرابي 

    آره خاتمي از همين الان شروع كرده خودش همه جا ميكنه

    تازه من كه ميگم حتما مياد