سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حق برایتان می گویم : بنده نمی تواند خدمتگزاردو پروردگار باشد و هرچه بکوشد، باز یکی را بر دیگری ترجیح خواهد داد. همچنین خدا دوستی و دنیا دوستی، برای شما جمع نخواهد شد . [عیسی علیه السلام]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
آقای خاتمی سلام!

آقای خاتمی سلام! سلامی چو بوی خوش آشنایی

آشنا از اون نظر که با کارهاتون فضای آشنای خرداد 84 رو به یادم آوردین! یادم هست که آقای هاشمی هم تا اخرین روزهای ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نهم هر روز با خبرنگاری مصاحبه میکرد و روزی میکفت (( میام)) و روزی میگفت (( نمیام))!

آقای خاتمی! بهت تبریک میگم. چقدر راحت من و امثال من، اصلاح طلب و اصولگرا، رسانه منتقد و متحد، همگی را در ستاد انتخابات خودت جمع کردی! میدانم که الان هیچ چیزی برای شما مهمتر از این نیست که نام شما بر سر زبانها افتاده و هر روز عکس شما بر روی صفحه روزنامه ها و  خبری از شما بر خروجی خبرگزاری ها قرار گیرد تا شما به عنوان کاندیدای مطرح همیشه بر سر زبانها باشید.

و چقدر خوب همه را به بازی گرفتین. با استفاده از همان شیوه که اقای هاشمی در دوره قبل استفاده کرد، شما هم همه را وارد این بازی کردید. روزی فارس تیتر میزند که خاتمی گفت نمیآید و فردای همان روز بنیاد باران آن را تکذیب میکند. و کم نیست این چنین بازی هایی!

 

آقای خاتمی تبریک! تبریک از آن جهت که با بازی دادن مردم، عکس خود را بر روی صفحه روزنامه ها و نام خود را در خروجی خبرگزاری ها مستدام نگه داشته اید(!)


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 87/7/14:: 1:37 عصر     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها