سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخت‏ترین گناهان آن بود که گنهکار آن را خوار بشمرد . [نهج البلاغه]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
تدکرات من و مسیح به رئیس جمهور

برادر عزیر مسیح مهاجری در سرمقاله ای در روزنامه جمهوری هاشمی، (ببخشید! اصلاح میکنم: جمهوری اسلامی) رئیس جمهور را به خاطر بعضی از امور دعوت به عذر خواهی از مردم کرده که بنده نیز علاوه بر عذر خواهی نکات دیگری را به رئیس جمهور تذکر میدهم. ( موارد *دار تذکرات برادر مسیح مهاجری و توضیحاتش تذکرات بنده به رئیس جمهور است)

* عذرخواهی بابت سیاست‌های اقتصادی تورم زا

آقای احمدی نژاد ضمن عذر خواهی از مردم، تیم اقتصادی خود را یک دوره فشرده نزد برادران کارگزاران بفرستد تا مهار تورم را در عرض 2 سوت یاد بگیرند.  چرا که کارگزاران در مهار تورم تجربه زیادی دارند. مثلا در یک قلم توانستند تورم را مهار کرده و در سال 74 - 75 تورمی فقط حدود 8-47 درصد داشته باشیم.

* عذرخواهی بابت مسامحه در محاکمه و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

من هم پیشنهاد میکنم احمدی نژاد علاوه بر عذر خواهی یک دوره آموزشی نزد آقای خاتمی برود تا مبارزه با فساد اقتصادی را یاد بگیرد. مخصوصا مبارزه با پرونده های بزرگ مانند پترو پارس. آقای خاتمی چنان تجربه ای در راه مبارزه با فساد اقتصادی دارد که یک شبه پرونده مهمی مانند پترو پارس را نابود میکند.

*عذرخواهی بابت جایزه دادن به بازیگران مساله‌دار    * عذرخواهی بابت مجوز دادن به فیلم‌های مساله دار
در این مورد هم خوب هست احمدی نژاد  نه تنها عذر خواهی کند  بلکه نماینده ویژه ای را به فرنگ فرستاده تا برادر مجاهد فرنگ نشین، جناب آقای مهاجرانی را جهت نشستن بر روی صندلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایران بیاورند. چرا که در زمان وزارت او با مفهوم ترین و اسلامی ترین فیلم ها به اکران گذاشته شد.

*عذرخواهی بابت ماجرای کردان

در این مورد هم احمدی نژاد باید از تجربه سالیان گذشته مدد بگیرد. خاتمی به قدری هوای زیر مجموعه خود را داشت که نگذاشت کسی از اطرافیانش از مدرک تحصیلی بی بهره بماند. احمدی نژاد هم باید این کار را تکرار کند: موسسه ای پیدا کند ( مثلا نام آن هوایی باشد یا همچین چیزیی) و کردان و یا هرکس را که مدرک ندارد به آنجا فرستاده و مدرک بگیرد. بعد از چند سال هم که اوضاع قاراشمیش شد و پته مدارک ((موسسه هوایی)) روی آب افتاد به وزارت علوم امر کند که از هوایی شکایت کند و اما در عمل اجازه ندهد دادگاهی تشکیل شود.

 

قسمت دوم در برنامه بعد!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 87/7/27:: 11:3 صبح     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها