سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
درباره حاج منصور...

نوشتن در مورد حاج منصور به دلیل ارادتی که به ایشان به صرف "حاج منصور" بودنش دارم کمی مشکل است.
اما نوشتن این مطلب لازم و واجب به نظر می رسید.

میتوان همه دلایلی که بچه هیئتی ها برای توجیه سخنان حاج منصور دارند را در خبر رجا نیوز با عنوان تیر غیرت حاج منصور به خطا نیست خلاصه کرد که عمده آن بیان سیر تاریحی موضع گیری حاجی در سالیان گذشته است. آنجا که سخن از افشاگری های حاجی در مورد هاشمی، کرباسچی، فائزه، کروبی و خیلی های دیگر است و شاید سخن بی راهی نیز نباشد. و نتیجه ای که رجا نیوز از این بیان تاریخ مد نظر دارد آن است که اثبات کند سخنان حاج منصور در مورد مشایی و احمدی نژاد _که با بد اخلاقی هم همراه بوده_ بیراه نیست.
اما باید یک نکته مهم را در خصوص تطبیق این مورد با موارد ذکر شده قبلی در نظر گرفت.
به فرموده رهبر فرزانه انقلاب یک منطق کلی، همیشه در مواضع انقلاب مشهود است و آن این که هرکجا پای آمریکا و ضد انقلاب در میان باشد و سخنی باعث خشنودی آنان شود، آن فعل و سخن از نظر انقلاب مردود است. (تحلیلی که ایشان در خصوص حوادث سوریه بیان داشتند).
و نکته مهم آن است که مواضع حاج منصور در موارد تاریخی ذکر شده، همیشه با خشم و عصبانیت ضد انقلاب و رسانه های خارجی همراه بوده و با دید انتقاد آن را منتشر می کردند، ولی در خصوص مورد اخیر بسیاری از عناصر ضد انقلاب این خبر را با ولع و شادی بیان کردند و رگه های شادمانی انان از سخنان اخیر حاج منصور مشهود است. بر این اساس باید تفاوت زیادی بین این موضع حاجی با مواضع قبلی قائل شویم.
ضمن آنکه این مواضع به جز ایجاد اختلاف بین جبهه اصولگرایان (که البته برخی از آنان فقط نام آن را یدک می شکند) نتیجه دیگری ندارد و این دقیقا بر خلاف تاکیدات رهبر معظم در خصوص حفظ وحدت است.
و نکته بعد آنکه از قدیم گفته اند حرمت امامزاده را متولی آن نگه می دارد. وقتی حاجی چنان توهین آمیز سخن میراند، نباید توقع داشت دیگران نیز در نقد وی محکم ننویسند و این همان چیزی است که به نظر من در شان "حاج منصور" نیست.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/6/3:: 11:47 صبح     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها