سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
برادر سید نظام الدین! لطفا تقوا داشته باشید...

چند وقتی بود که خبری از مشایی در رسانه ها نبود و شاید دلیل آن هم عدم حضور نزدیک وی در کنار احمدی نژاد در چند وقت اخیر بود. خب به نظر میرسید فضا کمی آزام شده و برخی رسانه ها از جمله فارس، جهان، الف، مشرق و خیلیهای دیگر موضوعی برای ایجاد آشوب رسانه ای ندارند.
اما این آرامش نسبی زیاد طول نکشید و روز گذشته فارس از لابلای این همه اخبار مهم روز، حاشیه نگاری یکی از خبرنگاران خود را از سفر رئیس جمهور به "دوشنبه" که در ان چند خطی هم از اسفندیار نوشته شده بود را بر روی صفحه اول و پیشخوان خود قرار داد تا اعلام کند حتی اگر مشایی در اتاق منزل خود هم باشد باز باید مورد هجمه باشد!به این تیتر دقت کنید: مشایی: نترسید؛ سوئیچ هواپیما دست من است!  دوستان حتما میدانند که باید اخبار مهم و دست اول از هرکدام از سرویس ها در صفحه اول قرار گیرد مگر آنکه هدف دیگری در کار باشد! در متن خبر هم ذکر شده است که مشایی خیلی تلاش کرد حاشیه ساز نشود، اما کسانی که فی قلوبهم مرض هستند میگردند و کوچکترین چیزی را برجسته کرده تا مبادا فضا مقداری آرام بماند و با استفاده از نام مشایی آب را گل آلود کنند تا هر ماهی که دلشان خواست از آب بگیرند.
خدا میداند که اینها در انعکاس برخی اخبار خود، تنها چیزی که مد نظر نمیگیرند تقوا است...

برادران فارس! اتقوا الله...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/6/14:: 8:53 صبح     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها