سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون دنیا به کسى روى آرد ، نیکوییهاى دیگران را بدو به عاریت سپارد ، و چون بدو پشت نماید ، خوبیهاى او را برباید . [نهج البلاغه]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
احمدی نژاد، مرد دوچهره؟

این روزها خیلیها به در و دیوار میکوبند تا ثابت کنند احمدی نژاد دارای 2 چهره است و یک احمدی نژاد 84 داریم و یک احمدی نژاد 90!
اما حقیقت آن است که این افراد از روز اول هم (یعنی 84) اعتقادی به تفکرات احمدی نژادی نداشتند و فقط سفره ای را پهن شده میدیدند که باید بر سر آن بنشینند و سهم خود را ببرند.

یک نمونه از آنها نمایندگان مجلس هستند. در مجلس هفتم تا آنجا که من در خاطر دارم فقط 2 نماینده زن _ فاطمه آجرلو و یک نماینده دیگر _ حامیان واقعی این تفکر بودند و روز و شب برای آن زحمت کشیدند و بقیه در بهترین حالت سکوت را پیشه کردند. اما خیلی از آنها که در مجلس هشتم نیز هستند خود را نمادی از اصولگرایی میدانند و معتقدند که احمدی نژاد 84 تغییر کرده است. اینها همان خوش چهره ای هستند که بعد از انتخابات به دلیل سهم نرسیدن به وی به مخالفان جدی دولت تبدیل شد و تنها فرق اینها با خوش چهره آن است که وی همان ابتدا به طبل مخالفت کوبید و اینها با چند سال تاخیر.
به عبارتی آنان که الان زیر علم احمدی نژاد 84 سینه میزنند همان ها هستند که در آن زمان سر سفره هاشمی تناول میکردند. ابنها از همان اول هم اعتقادی به منش احمدی نژادی نداشتند و ندارند. اما حال که فضا به مدد کذابین و بی تقوایی های رسانه ای غبار آلود شده، خود را ملتزم به مبانی احمدی نژاد 84 نشان میدهند و فریاد میکنند وا احمدی نژادا !


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/7/11:: 8:46 صبح     |     () نظر
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها