سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در قرآن است خبر آنچه پیش از شما بود ، و خبر آنچه پس از شماست ، و حکم آنکه چگونه بایدتان زندگى نمود . [نهج البلاغه]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
ساده و خوش خیال نباشیم!

وقتی خبر آزادی احمد شریعت رو شنیدم، اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که احتمالا بعد سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانشجویان، دستگاه قضایی به خود آمده و فشار بر روی دانشجویان و وبلاگ نویسان حزب الله را کم کرده است.

وقتی رهبر انقلاب فرمودند: "عقیده من هم این است که نباید در قبال اظهار نظر تند یک جوان دانشجو، برخورد تند شود" احساس کردم دستگاه قضایی باید در اسرغ وقت تجدید نظری در برخورد با نیروهای حزب الله انجام دهد.

خبر آزادی احمد شریعت به این احساس دامن زد و خدا رو شکر کردم که الحمدلله این سخن رهبر انقلاب مانند هزاران رهنمود ایشان بر زمین نماند و عملی شد.

اما بعد از پیگیری فهمیدم که نه مقام محترم قضایی تکانی به خود داده است و نه خودی هایی مثل جوانفکر و ... به خود جنبیده اند تا احمد آزاد شود. بلکه بک دوست وبلاگ نویس کرمانی با ارائه سند موجبات آزادی  وی را فراهم کرده است.

تازه فهمیدم که چقدر ساده و خوش خیالم و به سادگی خودم خندیدم!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/5/19:: 12:9 صبح     |     () نظر
 
مقام محترم قضایی، آرتروز انگشت نگیرید؟!

مقام محترم قضایی!

با سلام.

انقدر به وبلاگ دوستانمان سر زدیم و نوشته بود "به دستور مقام قضایی" وبلاگ مسدود شده است دلمان برایتان سوخت. شما که انقدر فعال هستید و روزانه نامه مسدود شدن این همه وبلاگ حامی دولت را امضا میکنید آرتروز انگشت نگرفتید؟ جوهر خودکارتان تمام نشد؟

شما را به هرکس که مپرستید "عدالت" را بازی ندهید. کاری نکنید آن ترازویی که در آرم شما وجود دارد به سمت چپ خم شود.
حمایت از دولتی که مورد حمایت شدید رهبری قرار دارد دلیل فیلترینگ است؟

احمد شریعت به جرم حمایت از رئیس جمهور منتخب ملت باید اوین برود؟یعنی چی؟

مادر احمد شریعت در جواب در و همسایه که علت بازداشتش را میپرسد باید بگوید: به جرم حمایت از احمدی نژاد؟! مدرک داشتن

تورا به خدا انقدر زحمت نکشید! وقتی توان بازداشت و اجرای حکم فائزه را ندارید باید احمد شریعت را بازداشت کنید تا اوین خالی نماند. فائزه فرار کرد. به صورت قانونی!دعوا

حالا در لندن دارد به ریش من و شما و همه ملت ایران میخندد.شتر دزد فرار کرد به لندن. آفتابه ندزد را کردید در اوین!عصبانی شدم!

جالب اینکه از خودمانی ها هم کاری برای احمد نکرد. آقای جوانفکر! قابل توجه شما!قابل بخشش نیست

راستی آن 700 میلیونی که به هر نماینده دادند برای انتخابات جریان انحرافی! بگویید یک هفتمش را هم بدهند برای احمد تا از اوین بیرون بیاید.

از این میسوزم که خودی ها یک تکان برای آزادی احمد شریعت ندادند ترسیدم

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/5/16:: 11:46 صبح     |     () نظر
 
احمد شریعت بازداشت شد!!

همین الان خبر بازداشت احمد شریعت رو شنیدم!

فعلا هنگ کردم...

همین!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/5/4:: 10:39 عصر     |     () نظر
 
تمرکز وزیر مورد حمایت رجانیوز بر چیست؟

بعد از سخنان دکتر احمدی نژاد در جمع مردم مشهد مقدس که در آن با یادآوری التهاب بازار ارز و سکه در اواخر سال گذشته، به ضعف دستگاه اطلاعاتی اشاره شده بود، سایت رجانیوز به دفاع تمام قد از وزارت اطلاعات برآمد.

دکتر احمدی نژاد در جمع زائرین حرم رضوی گفته بود: "برخورد قاطعانه نیازمند اطلاعات دقیق و جزیی است که در زمان مناسب باید در اختیار    دولت قرار داشته باشد، گفت: متاسفانه در این زمینه دست دولت خالی بود، چرا که با وجود حضور تعداد زیادی عناصر اطلاعاتی هوشمند در کشور، بدخواهان در مقدمه و ابتدای توطئه خود با طراحی موضوعاتی فرعی، کذب و دروغین، ذهن و اندیشه عناصر اطلاعاتی کشور را به مسائل ساختگی معطوف کرده و غفلتی ایجاد کردند تا توطئه خود را اجرا کنند."
سایت رجا نیوز هم در پاسخ به این سخنان رئیس جمهور محبوب در خبری سطحی نوشت: "جمع کردن دلال‌های چهار راه استانبول تهران و کنترل امنیتی صرافی‌های محدود این منطقه یقیناً در مقایسه با پروژه‌های پیچیده‌ای که وزارت اطلاعات در سال‌های اخیر با موفقیت اجرا کرده، مانند شکار ریگی، شناسایی و بازداشت سرشبکه‌های جریان فتنه و مهار امنیتی این جریان، پروژه‌های متعدد نفوذ در ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی غرب، برخورد با حجم انبوهی از شبکه‌های هرمی و... بسیار ساده بود.

اولا باید به نویسنده خبر سطحی رجانیوز یادآوری کنیم که دلال های چهارراه استانبول خرده دلالانی هستند که که مطمئنا مقابله با آنها وقت و توجه زیادی نمیخواهد، اما مقابله با دلالان گردن کلفتی که با استفاده از رانت و فشار سیاسی بازار را ملتهب کردند (مانند سهرداری تهران) نیازمند هوشمندی اطلاعاتی است که متاسفانه پرداختن به موضوعاتی مانند جریان موهوم انحرافی وقتی برای تمرکز بر آن برای عزیزان اطلاعات نگذاشت.

و نیز متاسفانه باید باور کنیم که تغییر وزیر اطلاعات در سال گذشته که با هیاهوی ناجوانمردانه رسانه هایی مثل همین رجانیور همراه بود، بدون دلیل نبود و شخص مصلحی هم میدانست که مجموعه تحت مسئولیت وی دیگر کارایی لازم را ندارد.

سند این سخن نیز ترور ناجوانمردانه شهدای هسته ای است که در طی سال گذشته وزارت اطلاعات تمرکز خود را بر روی جریان انحرافی که زاییده رسانه های قدرت طلب است گذاشت تا شاهد از دست دادن بهترین دانشمندان کشور باشیم.

نکته جالب آن بود که که وزیر اطلاعات در موارد متعدد اعلام کرد که "بیگانگان بارها تهدید به ترور دانشمندان کشور کرده اند" و این یعنی علی رغم این تهدیدات، مجموعه تحت مدیریت مصلحی وقت خود را صرف حاشیه کرد. شهادت بهترین فرزندان ایران اسلامی در دوسال اخیر سند محکمی است از بی نظمی و سردرگمی وزارت اطلاعات در این سالها. هرچند کسی منکر قدرت و توان اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) نیست و دستگیری ریگی، آزادی دیپلمات ها در پاکستان و آزادی امیری از چنگال تور اطلاعاتی سیا نمونه هایی از این توان است، اما بدون شک مدیریت غیر صحیح و سیاسی در این وزارت توان این عزیزان را خواهد گرفت.

و  در آخر رجانیوز پاسخ دهد مگر حفاظت از دانشمندان هسته ای، سخت تر از دستگیری ریگی بود که که با سهل انگاری وزیر مورد حمایت این سایت، شاهد شهادت این عزیزان بودیم؟


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/2/23:: 1:11 صبح     |     () نظر
 
درس عبرتی برای پایداری ها

این روزها یک اتفاق مهم در سیاست کشور افتاده است که میتواند درس عبرتی برای خیلی ها باشد. همگی در رسانه ها اخباری در خصوص تخریب برخی از چهره ها را خوانده ایم.

هتک‌ حرمت علامه مصباح یزدی در خبرگزاری‌ سازمان تبلیغات

ضرورت شناسایی عوامل انتشار شایعات خطرناک علیه جبهه پایداری/ چرا اظهارات آیت‌الله مهدوی‌کنی در رسانه‌های جبهه متحد بایکوت شد؟

آلیا: ناجوانمردانه‌ترین تخریب‌ها علیه حسینیان به کار گرفته می‌شود

و بسیاری از اخبار دیگر.
اما جبهه پایداری ها باید از چه چیز عبرت بگیرند؟

اگر نگاهی به این "تخریب" ها و "هتک حرمت" ها بیندازیم کاملا واضح است که این سخنان "یک هزارم" تخریب هایی که علیه دولت و دکتر انجام شده و میشود، نیست. در حقیقت همین افراد و همین جبهه پایداری ها بودند که فضای بداخلاقی رسانه ای و سیاسی را در کشور دامن زدند و در کنار دیگران از هیچ دروغ و تهمتی علیه دولت دریغ نکردند.  حالا در یک حرکت سیاسی دیگر به اسم انتخابات مجلس که حامیان دولت به کلی رد صلاحیت شدند و عاملی نبود تا آنها را با هم متحد کند، این دو طیف به جان هم افتادند و کار به جایی رسید که هردوی آنها از تخریب دیگری شکایت دارد.

این رویدادش باید برای همه اهل سیاست درس عبرتی باشد تا بدانند که وقتی سونامی بداخلاقی و دروغ های رسانه ای راه افتاد، همه را با خود میبرد و و حالا نوبت خود آنها رسیده است.

این اتفاقات درس عبرتی است، البته اگر اگاه باشند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/2/7:: 4:7 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها