سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هفتاد گناه برای نادان آمرزیده می شود، پیش از آنکه یک گناه برای دانشمند آمرزیده شود . [امام صادق علیه السلام]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
استیضاح وزیر یا یه قول دو قول مجلسی ها؟!

قدیمتر ها وقتی میخواستیم یه قول دو قول بازی کنیم هم یه مشکلاتی بود که باید رفع میکردیم. حداقلش این بود که باید چند تا سنگ خوب برای بازی پیدا میکردیم.
اما ظاهرا جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر از یه قول دو قول هم برای نماینده ها راحت تر شده. دیگه کم مونده برای افزایش زمان روزه در دولت احمدی نژاد هم امضا جمع کنن تا موضوع رو از طریق وزیر مربوطه پیگیری کنن! (حالا واقعا وزیر مربوطه کیه؟!)
امروز یه خبر خوندم که سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به اضافه شدن نام ایرانسل به جام خلیج فارس اعتراض کرده ( که خدایی حق هم داره). اما نکته جالبش اینه که گفته "نمایندگان مجلس در حال جمع‌آوری امضاء برای سؤال از وزیر ورزش هستند."
خدا وکیلی اگه شما به جای وزیری بودین که هنوز روزهای تصدی بر مسئولیتش 2 رقمی نشده، در مقابل استیضاح چیکار میکردین؟
ای کاش یه ساز و کار دقیقتری برای یه قول دوقول استیضاح در مجلس در نظر میگرفتند.

وزیر چند روزه ورزش


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/5/23:: 1:37 عصر     |     () نظر
 
فرزاد جمشیدی را بازداشت کنید!

ریاست محترم دستگاه قضا
وزیر محترم اطلاعات
فرمانده محترم ناجا
سایر مسئولین محترم امنیتی کشور
سلام علیکم

نمیدانم مناجات سحرگاهی این فرصت را داد تا برنامه ماه خدا را با دقت تماشا نمایید یا خیر. اما جهت انجام وظیفه یک نکته را یاد آوری مینمایم.
مجری برنامه ماه خدا  امروز از مقام معظم رهبری به عنوان سید خراسانی یاد کرد و این یعنی با تهیه کنندگان "مستند ظهور بسیار نزذیک است" در ازتباط تنگاتنگ است و از آنجا که این گروه، با برادر مشایی در ارتباط است نتیجه حاصله آن میشود که آقای فرزاد جمشیدی هم یه جورایی با مشایی ... بله...
و آنچه مسلم است و سایت های خبری مانند جهان نیوز هم بسیار بر آن تاکید داشتند این است که هرکس با مشایی سلام علیکی کرده باشد باید راهی اوین شود.
با توجه به اینکه جریان فتنه دیگر محلی از اعراب ندارند تا با آنها برخورد شود، لازم به نظر میرسد هرچه زودتر دستور بازداشت این عنصر جریان انحرافی را صادر نمایید تا از نفوذ این جریان به درون سازمان تاثیرگذار صدا و سیما جلوگیری شود.

از خداوند منان توفیقات شما بزرگواران را در برخورد هرچه شدیدتر با جریان انحرافی خواستارم.
ضمنا عکس نامبرده جهت رویت ارسال می گردد:


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 90/5/22:: 8:54 صبح     |     () نظر
 
لاریجانی در سال 1396

مهدی کروبی - رقیب آرای باطله در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری - در سال 1379 در اقدامی در خود توجه، علی رغم فشارهای زیاد و توهین هایی که به وی روا شد، بنا به فرموده رهبر انقلاب، طرح اصلاح قانون مطبوعات را از دستور کار مجلس وقت خارج کرد. اما با گذشت 9 سال، تاریخ چنان کاری با وی کرد که از آرای باطله شکست خورد و نام او با فتنه عجین گشت.

با توجه به فرار علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از فرامین رهبر انقلاب، در موضوع تصویب طرح غارت اموال دانشگاه آزاد، اگر تاریخ بخواهد دوباره تکرار شود شاید در سال 1396 شاهد چنین وضعیتی برای علی لاریجانی باشیم:

تیتر اخبار قبل از انتخابات سال 1398:

* علی لاریجانی: منطق ننجون(!) من بیشتر از منطق مخالفین بنده است
*لاریجانی: مخالفین من با عربده کشی مقابل من ایستاده اند
*رئیس مخلوع مجلس هشتم: من برای هر ایرانی 50.000 تومان میدهم! (1)

.
.
.
.
اما تیتر اخبار بعد از انتخابات باید به نوعی حال و احوال لاریجانی را بدتر از کروبی تشریح نماید. چرا که کروبی در مقابل نظر رهبری سر فرو آورد و لاریجانی آن را به به رای گیری گذاشت:
تیتر اخبار بعد از انتخابات 96:

* لاریجانی حتی رقیب آرای باطله هم نشد
*لاریجانی برای بازشماری آرا در شورای نگهبان حاضر نشد
*لاریجانی: قانون اساسی را قبول ندارم
*مردم با پاره آجر به استقبال لاریجانی در نمایشگاه مطبوعات رفتند
*طرفداران لاریجانی با دستبند یشمی به خیابان ها ریختند!
*لاریجانی از توهین کنندگان به اسلام حمایت کرد
*دیدار لاریجانی با سوروس در خارج از کشور
*مصاحبه لاریجانی با بی بی سی
* ... (2)

 

پی نوشت:

1- مخلوع از آن جهت که برخی نمایندگان طرح استیضاح هیئت رئیسه را پیگیری میکنند و شاید...
2- شاید اوضاع و احوال لاریجانی بدتر از این باشد. چرا که حداقل در آن زمان کروبی مطیع رهبری بود ولی لاریجانی... از این رو توضیحات بیشتر در این مورد به دلیل برخی مسائل به آینده موکول شود بهتر است.


 


کلمات کلیدی: لاریجانی، کروبی، انتخابات

نوشته شده توسط 89/4/2:: 2:47 عصر     |     () نظر
 
ساندیس 22 بهمن

میخواهیم به راهپیمائی برویم...

چون سالهاست آنقدر برای انقلاب فریاد زده ایم و گلوهایمان را پاره کرده ایم، دیگر نایی برای نفس کشیدن نداریم! میخواهیم برویم راهپیمایی تا یک ساندیس نوش جان کنیم بلکه زخم گلومان رو به بهبودی برود. بهتر از آن است که مانند بعضی ها شب ها با نوشیدن شنگولی! سر بر بالین بگذاریم و صبح تلو تلو خوران با رنگ سبز لجنی به راهپیمایی بیاییم.

چون آنقدر پای برهنه و با کفش های وصله خورده برای انقلاب قدم برداشته ایم، پای عزیزمان تاول تاول شده است. بگذار برای یکبار هم که شده با اتوبوس برای انقلاب حرکت کنیم تا زخم پاهایمان بهبود یابد. پس لطفا بگویید تعداد اتوبوس ها را بیشتر کنند! البته از مبدا جنوب شهر. چون عزیزان نیاورانی آنقدر با ماشین های nمیلیونی سیر کرده اند عضلاتشان فرسوده شده است. بگذار برای یکبار هم که شده پرچم سبزشان را در دست گرفته و پای پیاده حضور به هم رسانند! برای رژِیمشان هم بهتر است.

راستی! آنقدر قول قول مرغ و گوشت را به عیال دادیم که بعد از راهپیمایی میخریم و هر بار هم دست از پا دراز تر برگشتیم، دیگر آبرویی پیش خانواده برایمان نمانده است. لطفا بگویید حداقل امسال بن های مرغ و گوشت را در راهپیمایی توزیع کنند تا هم شرمنده اهل و عیال نباشیم و هم مثل معروف "آش نخورده و دهن سوخته" شامل حال ما نگردد. البته بسپارید به انها که رنگشان سبز است از این بن ها ندهند. چوت بالاخره اینها از ما بهترون هستند و بن انها از آن سوی آبها به حسابشان واریز شده است.

پس وعده ما 22 بهمن ماه...


کلمات کلیدی: ساندیس، 22بهمن، راهپیمایی

نوشته شده توسط 88/11/21:: 1:49 عصر     |     () نظر
 
هفته نامه همت و خیانت به رهبری

هفته نامه همت به خاطر عکس معروف خود که 20 دی ماه در صفحه اول چاپ کرد و در آن افرادی به عنوان یاران هاشمی رفسنجانی معرفی شده بودند توقیف شد. البته پس از توقیف به چاپ دوم رسید و در دکه های روزنامه فروشی تهران بیشتر از همیشه وجود دارد!

بعد از آن هم هفته نامه موج اندیشه ویژه نامه ای را با عنوان به یاد همت چاپ کرد( که البته مشخص نیست به یاد شهید همت است یا به یاد هفته نامه همت) و در صفحه اول عکسی را با عنوان یاران امام خامنه ای چاپ نمود.

 

اما سوالی که مطرح است این است که این اقدام این برادران از روی حماقت است یا خیانت؟
چند نکته در خصوص این اقدام آنان شایان ذکر است.

اول آنکه اصولا آقای هاشمی در حدی است که در مقابل ولایت فقیه قرار گیرد؟ به عبارت بهتر این عکس هاشمی را به نوعی جسور تر میکند تا به خیال پشتوانه ای که در این عکس برای او مشخص شده دوباره نامه ای بدون سلام و تحیت را برای رهبری بنویسد!  در حالی که هاشمی اگر الان نفسی میکشد به دلیل حمایت های رهبری از او است و اگر این حمایت ها نبود، مردم او و خانواده اش را به دلیل حضور گسترده فرزندانش در فتنه اخیر از کشور بیرون کرده بودند!

دوم آنکه وقتی موج اندیشه عکس یاران رهبری را منتشر کزد بدین معنی بود که دیگرانی که عکسشان در این عکس نیامده در مقابل رهبری ایستاده اند. اما واقعا حقیقت چیست؟ اینکه بخواهیم عده ای را که حداقل نامی از اصولگرایی بر روی آنهاست در مقابل رهبری قرار دهیم بزرگترین خیانت به کشور است. مشخص نیست هدف این دو نشریه از چاپ این عکس ها چه بوده، اما خیانت را به رهبری کردند که عده ای را در صف مقابل ایشان قرار دادند و بزرگترین خدمت را به هاشمی کردند که به نوعی بیان کردند هاشمی ظرفیت بزرگی در کشور دارد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 88/10/29:: 9:22 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها