سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]
.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.
 
یلدا نشینیم...

 

 

ما چله نشین شب یلدای حسینیم...ماتم زدگان غم عظمای حسینیم

ما غرق عزای پسر فاطمه هستیم...ما تا به سحر محو تماشای حسینیم


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 88/9/30:: 11:36 عصر     |     () نظر
 
فوت ابت اله منتظزی!

وقتی خبر فوت آیت اله منتظری را شنیدم خیلی خوشحال شدم، به دو دلیل: اول آنکه بار گناهان ایشان زیادتر نمیشود. چه بسا اگر این اتفاق چندین سال زودتر رخ میداد بار گناهان ایشان خیلی سبکتر بود. دوم اینکه دیگر امکان سوء استفاده فرزند ایشان از نام ایشان فراهم نیست و دیگر هر روز مزخرفاتی به اسم بیانیه آبت اله منتظری نمیخوانیم!

آن چیزی که مهم است در این جریان این است که رهبر معظم ایشان را مورد لطف قرار داده و از خداوند امرزش گتاهان ایشان را خواستار شدند.

پس ما نیز به تبعیت ار ایشان آمرزش را برای آیت اله منتظری از خداوند متعال خواستاریم.

البته هنوز یادمان نرفته این شیخ ساده لوح چه خونها که به دل امام روح اله نکرد .


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 88/9/30:: 12:19 صبح     |     () نظر
 
بوی کرب و بلا...

بسم رب الحسین(ع)

دوباره محرم از راه رسید. دوباره نوای جان سوز حسین حسین از دیوار های شهر به گوش میرسد. دوباره هوای شهر حسینی شد. انگار غبار فتنه از بین رفته است. چه خوب گفت حضرت روح اله(ره) که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.
اما کربلا
کربلا را تو مپندار شهری است د رمیان شهرا و نامی است در میان نامها...

 

چقدر سخته آدم هر روز وسیله اعزام چندین نفر به کربلا باشه و خودش...
بوی کرب و بلا می آید...


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 88/9/28:: 8:36 عصر     |     () نظر
 
استیضاح کردان، مجلس هشتم برنده یا بازنده؟

اصلا قصد پرداختن به این موضوع را نداشتم. چرا که انقدر در مورد کردان نوشته و خوانده شده که دیگر حوصله ای برای باز نویسی نمانده. اما امروز در وبلاگ آقای دژاگام مطلبی را با عنوان روز با شکوه مجلس هشتم خواندم که لازم دیدم این پست نوشته شود.

در مورد این چند سوال قدری فکر کنید!

1. موضع لاریجانی در روز اخذ رای اعتماد چه بود؟ چرا با آنکه برخی تقاضای جلسه غیر علنی را داشتند لاریجانی شدیدا آن را رد کرد و تا آخر روند اداره جلسه طوری بود که رای اعتماد اخذ گردید؟

2. بسیاری از نمایندگان که از همان ابتدا مخالف کردان بودند چرا پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد مدارک خود را ارائه نکردند؟ روز پس از رای گیری سایت الف که احمد توکلی هدایت آن را بر عهده دارد، به ارائه مستندات و موکدات زیادی در مورد مدرک جعلی کردان پرداخت. اگر روز قبل از رای گیری این اتفاق می افتاد آیا نتیجه رای تغییر نمیکرد؟

3. چرا هیچ کدام از نمایندگان از لاریجانی تقاضای پاسخگویی در مورد کردان را نکرد؟ مگر بیشتر ارتباط با کردان را لاریجانی نداشته و او سکوی پیشرفت کردان نبوده است؟

4. با مدارکی که توسط افراد مختلف پس از رای گیری منتشر شد و سپس توسط خود کردان نیز تایید شد، جعلی بودن مدرک تایید شد. نمایندگانی که با این رای قاطع عدم اعتماد را اعلام کردند چرا این قدر تعلل در برگزاری استیضاح نمودند؟ برادرانی که ادعای اصولگرایی دارند بهتر باید بدانند که حتی یک روز فرصت در خدمت به مردم غنیمت است و اگر این استیضاح یک روز زودتر انجام میشد یقینا منفعت مردم تامین شده بود. این شائبه پیش نمی آید که دیگر پیراهن کردان تاثیری نداشت و به عبارتی دیگر کردان و مدرک او دیگر ارزش تبلیغاتی نداشت و باید او بر کنار میشد؟

 

حال کمی منطقی بنگریم. نمره مجلس هشتم در این مورد چند بود؟ 

 این که در کمتر از 3 ماه مجلس به غلط کردن در مورد رای اعتماد خود بیافتد روز ختم مجلس است نه روز شکوه!

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 87/8/19:: 6:48 عصر     |     () نظر
 
چرا احمدی نژاد از بعضی ها حمایت میکند؟

در ذهن دارم از آن زمان که احمدی نژاد را شناختم ارادتی خاص به او پیدا کردم. شاید آن زمان که حتی خود او به فکر ریاست جمهوری نبود، در گفتگو با دوستانم فضا را برای فعالیت برای رئیس جمهور شدن او آماده میکردم. همیشه و هرجا که در موضوعی شک میکردم با صحبتهایش شکم را بر طرف میکرد و امیدم را بیشتر. در ذهن دارم آن روز که در ستاد انتخابات نه چندان مجلل خود چنان با قوت حرف میزد که که یقین پیدا کردم که او اصلح است و تا آخر برای پیروزی اش تلاش کردم. تا به حال هیچ پیش نیامده که در مورد موضوعی ابهامی داشته باشم و او با صحبتها و توضیحاتش ابهام را بر طرف نکرده باشد. اما چند وقتی است که چند سوال برایم مبهم شده و هرچه میکوشم جوابی برای آن نمی یابم. ای کاش میشد که احمدی نژاد فضا را آماده کند و این چند سوال را جواب بدهد که میدانم سوال خیلی از مردم ایران هست و میدانم که جواب قانع کننده ای هم دارد.

به عنوان مثال دلیل حمایت او از مشایی را نمیدانم. موضوعی که باعث شد تا نه تنها خودی ها بلکه همه آن کسانی که زیر علم صهیونیست سینه میزدند هم از فضا استفاده کنند و هجمه تبلیغات خود علیه دولت را گسترش دهند.

 

         

 

و یا نمیدانم چرا هنوز هم از کردان حمایت میکند. بنده هم مثل ایشان قبول دارم که برای خدمت به مردم نیازی به این کاغذ پاره ها نیست ولی اینکه وی با همین مدرک استاد دانشجویان دانشگاه آزاد بوده دلیل خوبی هست که رئیس جمهور او را از اتوبوس دولت عدالت محور به پایین پرتاب کند. چرا که رئیس جمهور کسی است به نام احمدی نژاد. دغدغه کردان از آن جهت وجود دارد که سیاهی در دولت احمدی نژاد زود خود را نمایان میکند و الا اگر در دولت های فبلی بود و مثلا وزیر آموزش و پرورش از هاوایی مدرک بی اعتبار و کشکی میگرفت کسی آن را دغدغه نمیدانست. چرا که از دولت های قبلی چیزی جز آن انتظار نبود و از دولت احمدی نژاد چیزی جز عدالت انتظار نیست.

 

و هنوز هم ذره ای از ارادتم به احمدی نژاد کم نشده است و فقط منتظرم تا جواب سوالاتم را پیدا کنم


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 87/8/7:: 6:17 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره

.:: دستخط های یک عدالت خواه ::.



خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است...
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها